Veel gestelde vragen

  1. Wat is Mooikoopje.nl en wat doen jullie?
    Mooikoopje.nl is een nieuwe dagdeal site waar iedere dag de beste deals op worden geplaatst. Omdat wij scherp inkopen direct bij de leveranciers kunnen wij tegen bodemprijzen leuke aanbiedingen plaatsen. Het productenassortiment loopt uiteen van gadgets tot woonaccessoires en van cosmetica tot autoaccessoires.
  2. Hoe werkt Mooikoopje.nl?
    Elke dag gaan er nieuwe acties van start. Het kan echter zo zijn dat een product uitverkocht raakt. In dat geval is het OP=OP.
  3. Hoe lang heb ik de bedenktijd?
    Zonder opgaaf van redenen heeft de consument 14 dagen om het product te retourneren. Dit termijn gaat in op de dag van ontvangst. Lees de retourvoorwaarden goed door om erachter te komen of het product in aanmerking komt voor retour.
    Retouraanmeldingen kunnen gedaan worden via het online formulier (onder formulier link naar pagina)
  4. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
    Bestellingen die geplaatst worden via de webshop hebben een levertijd van 5 tot maximaal 10 werkdagen. Doordat wij onze producten direct bij de leverancier inkopen die gevestigd zitten over de gehele wereld, kan het soms nou eenmaal eventjes duren.
  5. Kan ik het afleveradres nog wijzigen?
    Na het plaatsen van de bestelling kun je het afleveradres helaas niet meer wijzigen.
  6. Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
    Het is helaas niet mogelijk om je bestelling zelf af te halen.
  7. Wie bezorgd mijn bestelling?
    De pakketpost wordt in de meeste gevallen verricht door PostNL.
    Wanneer het pakket door de brievenbus past zal deze bezorgd worden door PostNL.
  8. Waar kan ik de status van mijn bestelling in de gaten houden?
    De status van je bestelling vind je onder Mijn Account. Daarnaast krijg je een verzendbevestiging met Track & Trace code. Met deze code kun je achterhalen waar het pakketje zich bevindt en wanneer de vervoerder verwacht het pakketje af te leveren.
    Pakketjes die door de brievenbus passen worden bezorgd door PostNL. Deze pakketten kunnen niet gevolgd worden.
  9. Betaal ik verzendkosten?
    Ja, er worden verzendkosten berekend.
    Voor pakketpost binnen Nederland brengen wij €4,95 in rekening, m.u.v. XL pakketten.
    Voor pakketpost naar België brengen wij €6,95 in rekening.
  10. Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?
    Ja, alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
  11. Heb ik garantie?
    Wanneer een product beschadigd is en niet vervangbaar is zullen wij bij retournering van de zending het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten. Wanneer er sprake is van een foutieve levering zullen wij na ontvangst van de retournering spoedig de herstel zending verwerken.Wij staan in voor de fabrieksgarantie van het aan jou aangeleverde product. Deze garantie zal vervallen bij nalatig omgaan met het artikel, bij opzettelijk beschadiging en indien zonder toestemming van ons herstel of andere werkzaamheden aan het product hebben plaatsgevonden.
  12. Word mijn privacy gerespecteerd?
    Wij zorgen dat de privacy gegevens van de gebruikers vertrouwelijk wordt behandeld. De gegevens worden alleen ingezet om de bestelling te verzenden. Wij zullen persoonlijke gegevens dan ook niet aan derden verkopen en zullen uitsluitend gegevens aan derden ter beschikking stellen wanneer deze zijn betrokken bij het uitvoeren van de bestelling. Wij houden ons aan de Wet Persoonsregistraties en zullen jouw gegevens niet aan derden doorgeven of verkopen.
  13. Waar kan ik met mijn vragen, tips of opmerkingen terecht?
    Vragen, tips of opmerkingen kunnen gemaild worden naar verkoop@mooikoopje.nl of naar het volgende adres:Mooikoopje.nl klantenservice
    Doornbos 94
    5121RX Rijen